Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja Mark Barkovski, %

Licencijos

Gydytojas klinikinis toksikologas

Išduota: 2016-06-29, Nr. MPL-21024, Galiojanti (duomenys atnaujinti: 2020-09-22)

Medicinos gydytojas

Išduota: 2013-07-04, Nr. MPL-18461, Galiojanti (duomenys atnaujinti: 2020-09-22)

Detalus įvertinimas

Kiek laiko laukėte, kol Jus priims?

47.3% Complete
2.4

Laukiau nuo 15 min iki 30 min

Kaip tiksliai diagnozavo Jūsų problemą?

66.9% Complete
3.3

Diagnozavo tik dalį problemos

Ar paskirtas gydymas buvo veiksmingas?

65.2% Complete
3.3

Išgydė tik dalį problemos

Ar atsakė į visus Jums rūpimus klausimus?

51.9% Complete
2.6

Iš esmės atsakė, bet ne išsamiai

Ar skyrė pakankamai laiko?

44.3% Complete
2.2

Laiko neužteko problemos įvertinimui

Ar po apsilankymo pasidomėjo kaip jaučiatės?

62.6% Complete
3.1

Domėjosi, bet mano iniciatyva

Kaip vertinate paslaugų kainas?

92.2% Complete
4.6

Nereikėjo mokėti

Ar atsilyginote gydytojui asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Pacientų atsiliepimai
2025-09-10, 23:19 | Registruotas lankytojas 9

Norėčiau atkreipti dėmesį į situaciją, su kuria susidūrėme gydymo įstaigoje. Mano žmona kreipėsi pagalbos dėl blogos savijautos (depresijos ir apsinuodijimo valerijonu). Vietoje supratimo ir profesionalios pagalbos sulaukėme labai nemalonaus bendravimo iš gydytojo.

Vizito metu gydytojas leido sau komentuoti, kad „tokius žmones reikia iškart vežti“ arba „apgailėtina, kokie čia atvažiavo“. Tokie pasisakymai yra ne tik netaktiški, bet ir žeidžiantys žmogų, kuris tuo metu jautėsi itin pažeidžiamas. Įsikišęs paprašiau gydytojo susilaikyti nuo panašių komentarų, tačiau panašų bendravimo toną jis tęsė ir su manimi.

Suprantame, kad gydytojai dirba sudėtingomis sąlygomis ir tenka susidurti su įvairiomis situacijomis, tačiau pagarbus bendravimas yra būtinas kiekvienam pacientui. Tokie pasisakymai ne tik žeidžia, bet ir gali pabloginti psichologinę būklę.

Prašau atkreipti dėmesį į šią situaciją, imtis priemonių, kad tokio pobūdžio bendravimas nesikartotų, ir užtikrinti, kad pacientai ateityje sulauktų ne tik medicininės pagalbos, bet ir žmogiško supratimo bei pagarbos.

2023-11-20, 15:14 | Registruotas lankytojas 2

Atvykome kartu su sūnumi ir priimamąjį, dėl apsinuodijimo. Taip teko susipažinti su gydytoju Marku, profesionaliai įvertino situaciją ir nurodė gydymo eigą. Po kelių savaičių sutikus viename renginyje, jis pasidomėjo kaip vaiko sveikata. Buvo malonu, kad prisiminė. Esame dėkingi šiam daktarui.

2023-06-03, 09:58 | Registruotas lankytojas 2

Užsiregistravus su ūmiu krūtinės skausmu ir vaistų perdozavimu, po 3 val laukimo praktiškai tuščiame priimamajame sulaukiau gydytojo Barkovskio. Buvau šokiruotas gydytojo rodoma nepagarba bei atmestiniu gydytojo pareigų vykdymu.
Niekinantis toksikologo požiūris į toksikologinius pacientus, apsinuodijusius ir naktį su skaumais atvažiavusius į vienintelę toksikologinę ligoninę, tiesiog nesuvokiamas. Diagnozė iš paciento akių užtruko 3 min., atlikti EKG buvo atsisakyta, joks gydymas nepaskirtas, buvau išmestas iš ligoninės ir pasiūlyta kitą kartą atvykti su gydytojo siuntimu.
Pats esu bioinformatikos profesorius ir kelis metus dirbau Floridos ligoninėse, kur tekdavo bendrauti su vėžiu sergančiais ligoniais. Neteko sutikti tokių gydytojų, kuriems nerūpėtų jų pacientai. Gal gydytojui Barkovskiui reikėtų pagalvoti apie profesijos pakeitimą ar bent jau prisiminti Hipokrato priesaiką.