Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja Andrius Jurėnas, %

Registracija čia ir dabar
ESTETUS, lazerinės ir estetinės dermatalogijos klinika (Vilniaus filialas)
FAMILIA CLINICA
Licencijos

Medicinos gydytojas

Išduota: 2017-07-17, Nr. MPL-22436, Aktyvi (duomenys atnaujinti: 2020-09-27)

Medicinos gydytojas

Išduota: 2017-07-17, Nr. MPL-22436, Aktyvi (duomenys atnaujinti: 2020-09-27)

Detalus įvertinimas

Kiek laiko laukėte, kol Jus priims?

99% Complete
4.9

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kaip tiksliai diagnozavo Jūsų problemą?

99% Complete
5

Diagnozė buvo tiksli

Ar paskirtas gydymas buvo veiksmingas?

97.8% Complete
4.9

Pilnai išgydė

Ar atsakė į visus Jums rūpimus klausimus?

97% Complete
4.9

Išsamiai atsakė į visus klausimus

Ar skyrė pakankamai laiko?

98% Complete
4.9

Skyrė laiko visapusiškai problemos analizei ir gydymui

Ar po apsilankymo pasidomėjo kaip jaučiatės?

86.8% Complete
4.3

Savo iniciatyva susisiekė paklausti, kaip jaučiuosi

Kaip vertinate paslaugų kainas?

94% Complete
4.7

Nereikėjo mokėti

Ar atsilyginote gydytojui asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Registracija čia ir dabar
ESTETUS, lazerinės ir estetinės dermatalogijos klinika (Vilniaus filialas)
FAMILIA CLINICA
Pacientų atsiliepimai
2021-05-11, 01:10 | Registruotas lankytojas 1

Diagnozė buvo paskirta tiksliai, atsakė pradžioje į rūpimus klausimus, deja, vėliau bandant susisiekti (kaip buvo tartasi) į skambutį neatsiliepė beveik savaitę, o kai buvo susisiekta su kitais rezidentais ir pažadėta, kad gydytojas perskambins - taip ir neperskambino. Pagaliau pavykus susitarti - išrašė per didelę dozę vaistų, patvirtino, kad viskas tvarkoje ir vaistinėje parduos tik tiek kiek reikia. Nuvykus į kelias skirtingas vaistines - niekas nesutiko parduoti tik tiek kiek buvo prašoma ir parduota pagal receptą - per daug. Be reikalo išleisti pinigai. Viskas būtų suvokiama ir žmogiška, jei gydytojas gražiai bendrautų, bet paskutinis pokalbis buvo labai nemalonus taip kaip buvo paprašyta taip dažnai nebeskambinėti, nes “gydytojai neturi tiek daug laiko šnekėti su kiekvienu iš pacientų”. Galbūt, jei būtų pavykę viską tinkamai sutvarkyti - taip dažnai (tikrai ne iš neturėjimo ką veikti) ir nereikėtų gaišti savo asmeninio laiko ir savaitę skambinėti gydytojui.
Buvo labai nemaloni patirtis.