Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja Nijolė Lukošienė, %

Licencijos

Bendrosios praktikos slaugytojas

Išduota: 2014-06-10, Nr. SPL-46257, Galiojanti

Lukošienė Nijolė dirba šioje gydymo įstaigoje

Jeigu žinote, kur dirba Lukošienė Nijolė?

Įvesti darbovietę!
Detalus įvertinimas

Kiek laiko laukėte, kol Jus priims?

1% Complete
0.1

Laukiau ilgiau kaip 30 min

Kaip tiksliai diagnozavo Jūsų problemą?

1% Complete
0.1

Diagnozavo ne tą problemą

Ar paskirtas gydymas buvo veiksmingas?

50% Complete
2.5

Gydymas nebuvo veiksmingas

Ar atsakė į visus Jums rūpimus klausimus?

Nėra įvertinimų

Ar skyrė pakankamai laiko?

50% Complete
2.5

Laiko neužteko problemos įvertinimui

Ar po apsilankymo pasidomėjo kaip jaučiatės?

50% Complete
2.5

Nesidomėjo

Kaip vertinate paslaugų kainas?

50% Complete
2.5

Kaina neatitiko paslaugos kokybės

Ar atsilyginote gydytojui asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Pacientų atsiliepimai
2019-11-09, 20:59 | 12

nesąžininga moteris...
išvis stebiuosi, kodėl tokios paslaugos vis dar legalios medicinos įstaigose... ar čia, ar pas būrėją eiti, realybės neatitinka visi tie testai

2019-10-26, 16:41 | 4

Papiktino vizitas, paaiškinsiu, kodėl.
Visų pirma nėra mandagumo – iškart „tujinama“, liečiami absoliučiai asmeniški dalykai net nepasidomėjus apie situaciją, rodomas nepasitenkinimas... tikrai neprofesionalu.

Negerbiamas kliento laikas. Paslaugos neatliktos pilnai pagal nurodytą kainą, ir, svarbiausia, nepripažįstama savo klaidų ir bandoma keliskart suversti klientui kaltę, gaišinant jo laiką, taip ir neatliekant žadėtos paslaugos, verčiant klientą vis rašyti, skambinti ir eiti dar kartą.

Toliau nėra ką kalbėti per daug, kai dėstomi medicinos „faktai“ prieštarauja pripažintam mokslui, išvados daromos be tyrimų. Akivaizdžiai bandoma papildomai uždirbti iš kt. prekių iki galo net nesuteikus paslaugos už sumokėtus pinigus.

Jei norit ALTERNATYVIOS medicinos, prašom, bus tikrai labai alternatyvu normaliam vizitui pas profesionalą. Dar už savo pinigus galit laimėti moralų ir kritikos už tai, kad nežinot ponios taisyklių.

Galiu tik pasakyti jums, miela ponia: jei manot, kad jums yra svarbesnių dalykų darbe nei klientas, tai turiu naujieną – šiais laikais klientas yra jūsų darbdavys, o ne atvirkščiai.