Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja Valerij Sidorov, %

Licencijos

Gydytojas chirurgas

Išduota: 2004-12-16, Nr. MPL-04843, Galiojanti (duomenys atnaujinti: 2020-09-22)

Sidorov Valerij dirba šiose gydymo įstaigose
Detalus įvertinimas

Kiek laiko laukėte, kol Jus priims?

80% Complete
4

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kaip tiksliai diagnozavo Jūsų problemą?

77.8% Complete
3.9

Diagnozė buvo tiksli

Ar paskirtas gydymas buvo veiksmingas?

71.4% Complete
3.6

Išgydė tik dalį problemos

Ar atsakė į visus Jums rūpimus klausimus?

70.4% Complete
3.5

Iš esmės atsakė, bet ne išsamiai

Ar skyrė pakankamai laiko?

66.9% Complete
3.3

Įvertino tai kas būtina, bet plačiau nesigilino

Ar po apsilankymo pasidomėjo kaip jaučiatės?

61.9% Complete
3.1

Domėjosi, bet mano iniciatyva

Kaip vertinate paslaugų kainas?

91.6% Complete
4.6

Nereikėjo mokėti

Ar atsilyginote gydytojui asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Pacientų atsiliepimai
2024-02-23, 15:30 | Registruotas lankytojas 2

Gydytojas grubus, kai ryti slanga reikėjo, negražiai bendravo ir vis žemina, ko tu čia vemi.. poto paklausus ką toliau daryti nesiteikia pakartoti tiesiog savo šneka ir nesuprasi ar kur kreiptis toliau. Apsilankymas buvo nemalonus ir nerekomenduoju

2024-02-23, 15:30 | Registruotas lankytojas 2

Gydytojas grubus, kai ryti slanga reikėjo, negražiai bendravo ir vis žemina, ko tu čia vemi.. poto paklausus ką toliau daryti nesiteikia pakartoti tiesiog savo šneka ir nesuprasi ar kur kreiptis toliau. Apsilankymas buvo nemalonus ir nerekomenduoju

2024-01-11, 06:18 | Registruotas lankytojas 1

Nerekomenduoju šio gygytojo dėl jo bendravimo su pacientais stokos. Grubūs, nemandagus, piktas, nemalonus.Neisiklausoma, pertraukinėjama tik jo nuomonė yra teisingą.

2023-12-11, 18:22 | Registruotas lankytojas 1

Iš viso yra tekę (liaudiškai tariant) ryti žarną 3 kartus, ir 2 iš jų buvo pas šį gydytoją. Nenusivyliau pasirinkus ir vėl, procedūra truko neilgiau 2min, nemalonu, bet klausant daktaro nurodymų, praeina sklandžiai ir greitai. Rekomenduoju, jeigu tektų ir vėl turėti šią procedūrą, neabejodama rinkčiausi šį gydytoją ir vėl.

2023-10-06, 14:43 | Registruotas lankytojas 1

Niekam nerekomenduoju šio "gydytojo". Situacija nutiko ne man asmeniškai, bet mano tėčiui.

Nemanau, kad pats geriausias būdas pasakyti pacientui jo būklę/diagnozę yra "Įsijunk smegenis" ir dar pakartoti tai 5-6 kartus. Gal ir nebūtų taip pikta, jeigu mano tėčiui po 3 mėnesiu nebūtų nustatyta skrandžio onkologija...

Labai gaila, kad vis dar yra tokių gydytoju.

2023-05-31, 12:44 | Registruotas lankytojas 2

Gydytojas paliko gerą įspūdį. Nemalonią procedurą atliko greitai ir profesionaliai, mandagiai atsakė į klausimus. Ačiū jam ir jo seselei bei anesteziologei.

2023-03-07, 14:43 | Registruotas lankytojas 2

Norisi parašyti ir man apie savo patirtį pas gydytoją, nes prieš apsilankymą paskaičius ankstesnius atsiliepimus buvau lengvai išgąsdinta. Tačiau nuoširdžiai nesuprantu ir nesutinku su išsakytais blogais komentarais. Gydytojas tikrai labai malonus, kalbėjimo tonas raminantis, viską konkrečiai ir aiškiai papsakoja ir išaiškina.
Endoskopijos metu tiek gydytojas, tiek seselė buvo labai malonūs, vis primindavo, kad reikia nepamiršti kvėpuoti. Nors ir labai bijojau, bet ramus gydytojo ir seselės tonas mane labai ramino ir palaikė. Svarbiausia klausyti ką sako gydytojas. Procedūra, nors ir ne itin maloni, tačiau atrodo truko tik minutę ir buvo atlikta neskausmingai.
Dar kartą ačiū Jums!

2023-02-09, 18:13 | Registruotas lankytojas 1

Gruodžio mėn. atlikau labai nemalonu, bet reikalinga man FGDS tyrimą. Nustebino Gydytojo ir slaugytojos elgesys. Atvykau paskirtu man laikų. Kabinetas panašus į sandėliuką, užkrautas neaiškiais daiktais ir pusiau užstatytas širma. Pacientui kėdė prie pat durų. Šalia sėdėjo 7-8 metu mergaitė ir kažką žaide telefonu. Gydytojas davė pasirašyti lapuką ir pasakė eiti į 523 "ruoštis". Atėjau į kabinėta, stovi oranžinis krėslas.... ir tuščia, nieko nėra. Na ką galvoju, reikia ruoštis.., lignino lapuką gal pasidėti ir gulti. Pradėjau krapštyti lapuką popieriaus ir čia įlekia slaugytoja ir pradeda mane bart, ką aš čia darau? Sakau: ruošiuosi.. man pasakė ateiti ir ruoštis. "Kaip jus čia galit kažką liesti, čia negalima... " Pasimėčiau žinoma, bet atsakiau jai, kad man ir taip čia viskas šiandien stresas o jus dar puolat mane. Užėjo gydytojas, aš atsiguliau, pradėjo tyrimą. Gydytojas daro savo darbą ir ramiu, šaltu balsu komentuoja, kad aš turiu kvėpuoti ir NERAUGĖTI, kad net 5 metų vaikai ramiai guli ir neraugėja o aš LEIDŽIU sau tai daryti, kad tai psichologiškai darau. Kaip TAI GALIMA KONTROLIUOTI? Čia mano skrandis taip reaguoja, aš nevaldau to... ir gydytojui procedūros metų nieko negalėjau atsakyti ar pasipriešinti, nes manyje vingiojo juodas šlangas kuri meistriškai "LIETAI IR ŠVELNIAI" (kaip pats pakomentavo) valdo šio metų jis. Iš bejėgiškumo ir nevilties tiesiog bėgo ašaros. Išbarta ir pažeminta išvažiavau namo. Galvojau, kad dėl savo jautrumo aš jautriau į viską reaguoju, bet užėjusi čia supratau, kad panašiu "aukų" yra nemažai. Taip mechaniškai ir nemaloniai dirbančius medikus pamenu tik vaikystėje, sovietų laikais. Po tyrimo gydytojas kalbėjo labai tyliai ir greitai. Pasakę, kad dėl mano netinkamos mitybos yra daug sutrikimų ir bus tik blogiau. Bet jis net nepasidomėjo ar seniai aš sergu. Sergu aš nuo 6 metų. Dietos laikausi visą savo gyvenimą, labai daug maisto produktu ir gaminiu tiesiog negalėjau valgyti niekada. Viso vizito metų gydytojas net nepakėlė akių į manę. Dažnai jis čia atsako, kad yra ne psichologas ir ne šeimos gydytojas, na tai tada gal galima atlikti visą procedūrą LIETAI, ŠVELNIAI IR TYLIAI? BE KOMENTARŲ!? Parašiau atsiliepimą ir gydymo įstaigai gruodžio mėn. jie atsiprašę, bet kaip matau žmogus sėkmingai darbuojasi toliau, tad tiesiog apeikite kuo toliau jo kabinetą.

2022-12-10, 11:13 | Registruotas lankytojas 3

Skrandžio endoskopija buvo atlikta, diagnozė nustatyta, dėl gydymo kreipsiuosi į šeimos gydytoją, kaip ir priklauso. Rekomendacijų skyrė, tad šiuo klausimu viskas tvarkoje. Tačiau gydytojas labai nemaloniai bendrauja. Tyrimo metu ne visai sekėsi kvėpuoti, ko pasekoje žiaugčiojau ir gydytojui buvo sunkiau atlikti tyrimą. Bet vietoj to kad nuramintų, jis piktai vis kartojo, kad net vaikai gerai guli, o aš suaugusi nesugebu. Kad pati sau blogai darau, kad nepadarys tyrimo, kad nemoku kvėpuoti. Nu ne šitaip reikia bendrauti su pacientu. Apue tai, kad suaugis nemo kvėpuoti kartojo ne kartą. Siūlyčiau pasimokyti mandagumo, o gražiai ir maloniai padrąsinus pacientą tikrai viskas vyktų sklandžiau ir greičiau. Tyrimas man buvo darytas ne pirmą kartą, tai dar sulaukiau teplikų, kad nepasimokau ir specialiai blogai maitinuosi ir pan., nors taip tikrai nėra

2022-11-11, 04:49 | Registruotas lankytojas 3

Kolonoskopijos metu miegojau, tai negaliu pasakyti nieko blogo. Po tyrimo išėjau savo kojomis, tai būklė puiki :) Tik vienas minusas, kad teks pakartotinai eiti, nes rasti dariniai, juos šalins.
Gydytojui Dėkinga ir linkiu sėkmės bei kantrių, supratingų ligonių!

2022-06-14, 11:52 | Registruotas lankytojas 5

Puikus savo srities specialistas.Labai greitai atliko procedūrą.Paniškai bijojau atlikti endoskopiją be narkozės , bet gydytojas mane nuramino, visą procedūros laiką jaučiau didelį palaikymą , rūpestį ,klausiau gyd viską ką man sakė ,dėl to procedūrą atlikta labai greitai, neskausmingai ir jo dėka jokių baimių neliko.Karoliniskių poliklinikai labai pasisekė ,kad turi tokį profesionalą kuris puikiai atlieka savo darbą ir dar daugiau , labai maloniai bendrauja ir išsamiai viską papasakoja bei paaiškina , dideliausios sėkmės jums darbuose , ačiū kad esate toks atsidavęs savo darbui tai ir yra gydytojas iš pašaukimo .Sveikatos jums ir gerų pacientų

2022-05-05, 11:47 | Registruotas lankytojas 2

Gydytojas puikiai atliko procedūrą. Viskas įvyko greitai ir sklandžiai. Trumpai pakomentavo rezultatus, nukreipė dėl platesnės info kreiptis pas šeimos gydytoją, kaip ir priklauso.

2022-04-27, 17:04 | Registruotas lankytojas 2

Malonus, atsakingas ir puikiai atliekantis savo darbą. Gydytojau, ačiū Jums! Karolina R.

2022-04-14, 08:46 | Registruotas lankytojas 1

Daktaras,o gal tiksliau tiktų - grūbus šunų gydytojas.Baisiai nemalonus bendravimas,aiškinimas ligos,(lyginimas su šuns organizmu) Paciento žeminimas.Pas tokį "daktarą" daugiau gyvenime nebeisiu.Nerekomenduoju tokio gydytojo!!!!!!

2022-03-25, 13:24 | Registruotas lankytojas 1

Dėl procedūros neturiu prie ko prikibti. Viskas buvo atlikta greitai nors pati procedūra nėra maloni ir neturėtų būti.
Po procedūros greitai monologu buvo išvardinti pastebėjimai bet kas galėjo sukelti tokią situaciją kokia nustatyta.

Nerekomenduočiau šio daktaro dėl jo bendravimo su pacientais. Nesiskaitoma, neįsiklausoma, petraukinėjama bei dėstoma "viena tiesa" kuri daktaro nuomone yra teisinga ir niekaip kitaip. Tokiam žmogui reikėtų apriboti bendravimą su pacientais, duoti nudirbti tik darbą su echoskopija o rezultatus tegu pateikia kitas gydytojas kadangi Valerijui trūksta gebėjimų bendrauti su pacientais, trūksta mandagumo bei pagarbos kitam žmogui.

Sidorov Valerij atsakė

Sutinku-atsiliepimo pradžia tinkamai suprantant ir įvertinant mano endoskopuotojo darbą-profesionaliai atlikti labai nemalonia procedūrą, išvardinti nustatytus pokyčius, įregistruoti duomenis , IR VISKAS !!!
Kiti Jūsų norai-prašau pas Jūsų šeimos gydytoja, todėl
Nesutinku-atsiliepimo antra dalis skirta ne man. Nesu šeimos gydytojas, nerenku anamnezės, neskiriu gydymo, kodėl Jūms tai nesuprantama, Jūsų pageidavimų, Jei tyrimo rezultatus Jūsų nuomonė Jūms kiek nors profesionaliau pateiks tyrimo neatlikęs gydytojas , ar Jūsų šeimos gydytojas, prašau, viskas įregistruota, kreipkitės (nors tai kvailumo lygis).
Netinkama pacientui reikalauti tai, kas specialistui pagal pareigas nepriklauso,
Sveikatos Jūms

2022-03-08, 13:40 | Registruotas lankytojas 4

Labiau nerekomenduoju, nei rekomenduoju. Trumpai tariant gastroskopijos metu prasidėjo man vėmimo refleksai, nes jaučiau vamzduką skrandyje, nes į skrandį papuolė daug oro su vamzdeliu ir ect., buvo nemalonu - nieko nuostabaus. Prieš procedūrą - viskas gerai, po procedūros - rezultatai nupasakoti aiškiai ir konkrečiai, šiais aspektais neturiu ko prikibti.
Bet procedūros metu, tuo metu, kai man reikėjo dorotis su organizmu, kad kuo ramiau išgulėt, man reikėjo klausyti kažkokį "seno nepatenkinto diedo" moralą apie tai kaip pas jį maži vaikai ramiau išguli (ta prasme... rimtai buvo tikimasi, jog šie žodžiai kažką keičia paciento sąmonėje į gerą pusę?), apie tai, kad savo vaikus/anūkus nuo mažens mokino, apie tai jog visa tai yra mano galvoje (o ne oras skrandyje), tai tera mano psichologija (kiek žinau šis gydytojas nėra nei neurologas, nei psichiatras, o ir šnekėjo taip lyg neturėtų net bendro išprusimo tose sferose), apie tai kad per per 40 metų nėra buvę tokio paciento kaip aš, apie tai, jog aš čia "žaidžiu" specialiai taip, dėl ko prailginu visą procedūros laiką, apie tai kelias dešimtis tūkstančių pacientų kasmet, apie ilgametę patirtį, na ir dar kartą apie "psichologiją" ir problemas mano galvoje. Juokinga.
Aš pilnai suprantu, kad dėl manęs pačios galimai kilo keblumai, kad mano viduriai reagavo būtent taip, o ne kitaip. Bet taip pat aš suprantu, kad negali to kontroliuoti. Kaip kad ankščiau čia gydytojas minėjo, kad jam neįdomus kažkieno MMA pasiekimai. Tai aš taip pat palinkėčiau ateity daugiau patylėti, patylėti apie savo vaikus ir anūkus, patylėti apie savo įsitikinimus dėl "tai viskas tavo galvoje", tai niekaip nepadeda procedūros eigai ir tikrai neramina paciento. Niekam neįdomu kiek pacientų per metus praeina ir tikrai niekam neįdomu, jog "esi pirmas toks pacientas" per N metų (kas yra bullshit visiškai).
Patarimas gydytojui - patylėt. Patylėt ir savo asmeniškumus pasilikti žmonai ir vaikams. Po žodžių "darysiu viską lėtai ir švelniai" užtilti ir tylėti iki, blemba, pat galo procedūros, nes spėju, jog iš to momento ir eina visi neigiami atsiliepimai (nes gi reikia save valdyti ir dar kęsti gydytojo kažkokią trumpalaikę psichozę), kadangi po procedūros vėl viskas tvarkinga ir aišku.
Trumpai tariant - jie ramiai reguojate į vamzdį skrandyje - galit eiti pas gydytoją, jei ne - geriau ir neiti, nes reikės tvarkytis ne tik su savo pojučiais ir bet su gydytojo belitristikom.

2022-01-18, 12:08 | Registruotas lankytojas 2

Labai geras specialistas, konkretus, bet nedaug kalbantis. Gastroskopijos tyrimą atliko puikiai, surado helicobacter pylori bakteriją, diagnozavo gastritą. Išsamiai paaiškino apie mano problema. Pasake, kad visais kitais klausymais kreiptis pas šeimos gydytoją. Vienu žodžiu savo darba atliko labai gerai ir pukiai. Recomenduojų +++

2021-09-07, 17:43 | Registruotas lankytojas 1

Gaila, kad tenka rašyti neigiamus įvertinimus, bet patirtis buvo neigiama. Gydytojas endoskopijos tyrimą atliko gerai, tačiau ryškiai trūksta bendravimo įgūdžių, jokios empatijos pacientui. Jautresniems žmonėms nepatarčiau susidurti su tokiais gydytojais. Grubūs ir nemalonūs atsakymai i paciento užduodamus klausimus tikrai neprideda profesionalumo, kad ir kaip gerai būtų atliekamas tyrimas. Prieš pasirenkant tokią specialybę neužtenka vien medicininių įgūdžių, dirbama ne su daiktais, o žmonėmis, kurie yra skirtingi. Normaliam bendravimui nereikia psichologinių žinių.

2021-06-25, 09:05 | Registruotas lankytojas 3

Gydytojas kuriam dabas su zmonemis yra darbas su mesa. Absoluciai nulis empatijos. Jei bandai kazka sakyt tiesiog atsako kad nerupi jam. Greiciau, ziokis, gulkis, tylek. Siabinga patirtis. Karo ligonines salygos. Negadinkit savo sveiktos, negaiskit savo laiko. Yra nuostabiu gydytoju. Sitas kazkur dugne.

Sidorov Valerij atsakė

Specialistai radiologai, echoskopuotojai, endoskopuotojai nera gydantieji, tad nerenka anamnezės, neskiria gydymo. Jų laikas skirtas tyrimo atlikimui.

Suprantu, kad visi endoskopiniai intervenciniai tyrimai yra labai nemalonus, visi ateina su baimė, ir nesvarbu, ar pirma, ar dešimta karta, bet  aš ne psichologas, kad pravesti raminamaji pokalbį.

Visada atlieku savo darbą ko švelniau ir nekeliant pacientui dar padidinto jautrumo, o tam aiškiais, konkrečiais sakiniais paaiškinama, kaip Jo naudai elgtis tyrimo metų. Tai ne karo ligoninė, bet ir ne vaikų darželis.
Visiems geras nebusi, bet jei jau tris dešimtmečius kasmet atliekant po 4000-4300 labai nemalonių tyrimų, operacijų, per metus 3-4 nepatenkinti rašo neigiamus komentarus, reiškia dirbu  gerai.

Suprantu, Jū gali būti ir daugiau, bet protingi žmonės griže namo pamąsto, gal ne viskas priklauso nuo gydytojo.

Manau per "kovida" labai padidėjo neurozės, emocinio stabilumo praradimas, bet rūpintis sveikata yra paciento pareiga, ir sakoma, jeigu pats nenorėsi ir Dievas nepadės. 

Nereikia kaltinti kitų, reikia pažiūrėti į save.

2021-06-01, 20:58 | Registruotas lankytojas 2

Ziauru,pralaukus siandien menesi papuoliau pas daktara ir ka matau? Jis visiskai girtutelis,net nesuprato ka kviecia,as retai einu tokiom procedurom,bet to ir uzteko,suprantu,gal zmogus po sventes,bet turetu atsakingiau su tokiom procedurom,as soke

2021-06-01, 20:58 | Registruotas lankytojas 2

Ziauru,pralaukus siandien menesi papuoliau pas daktara ir ka matau? Jis visiskai girtutelis,net nesuprato ka kviecia,as retai einu tokiom procedurom,bet to ir uzteko,suprantu,gal zmogus po sventes,bet turetu atsakingiau su tokiom procedurom,as soke

2021-05-12, 13:23 | Registruotas lankytojas 1

Geras savo srities specialistas , profesionalas.Gydytojas-chirurgas ir visa jo komanda rūpestingi ir nuoširdūs.
Labai dėkingas Jam už rūpestį ir atsidavimą.

Albinas

2021-03-16, 18:21 | Registruotas lankytojas 3

Labai geras specialistas. Endoskopinis tyrimas buvo atliktas puikiai. Gydytojas viską išsamiai paąiškino ir paskyrė gydymą,kurio dėka pavyko išvengti rimtų sveikatos problemų.

2021-02-20, 21:00 | Registruotas lankytojas 1

Puikus savo srities specialistas - profesionalus, bendrauja maloniai ir be įtampos.

2020-09-09, 20:37 | Registruotas lankytojas 2

Labai gaila, bet dažniausiai žmonės rašo neigiamus komentarus ir labai mažas procentas tų, kurie pasidalina gera patirtimi.
Peržiūrėjau neigiamus įvertinimus ir nusprendžiau parašyti savo nuomonę, kad žmonės įvertintu teisingai.
2 kartus kreipiamės pas daktarą Valerijų, pirmą kartą atliko skrandžio tyrimą, o antrą kartą mano mamai atliko kolonoskopiją. Ka galiu pasakyti, darbas atliktas 10balu, jei taip galima įvertinti. Gydytojas malonus, konkretus, greitas, viską atlieka profesionaliai. Po procedūros viską išaiskina, paskiria gydymą. Gydytojas nėra labai kalbus, bet apie viską ką reikia žinoti, pasako. Pastebėjau, kad turi labai daug pacientų ir labai nustebau, kaip jis viską spėja padaryti, konsultuoja paskui daro tyrimą, paskui vėl konsultuoja ir t.t.
Išvada:
Rekomenduoju, mano galva butent toks ir turi buti tikras gydytojas.

2020-08-26, 13:09 | Registruotas lankytojas 2

Pas šį gydytoją atlikau kolonoskopiją. Išsamiai paaiškino apie tyrimą. Maloniai bendravo, tyrimas buvo su pilna nejautra. Prieš tyrimą labai nerimavau, bet tikrai nebuvo jokių problemų. Po jo džiugiai pranešė kad viskas gerai, puikus gydytojas.

2020-06-30, 07:35 | Registruotas lankytojas 1

Galiu suprasti negatyvius ivertinimus, nes skrandzio ar zarnyno tyrimai greiciausiai yra patys nemaloniausi ir pacientas visada jausis pazeidziamas ir ypatingai jautrus. Daktaras, Valerij Sidorov, po pirmo tyrimo operatyviai suorganizavo antra tyrima ta pacia diena. Antras tyrimas buvo mokamas, nes nemokamu vietu jau nebuvo. Po antro tyrimo man buvo diagnozuotas zarnyno vezys ir del daktaro greito reagavimo galima buvo suvaldyti plitima. Jis paeme auglio meginius biopsijai, parode nuotrauka su augliu, irase video kopija ir patare kuo greiciau kreiptis pas chirurga operacijai, ka ir padariau.

Idealiam pasaulyje daktarai ir seseles turetu duoti daugiau informacijos, demesio ir paaiskinimu. Taciau musu atsakomybe patiems atsakyti uz savo sveikata, o ne perduoti pilna atsakomybe daktarams.

Daktaras , Valerij Sidorov, puikiai atliko savo darba ir esu dekinga, kad isgelbejo man gyvybe.

2020-05-26, 16:34 | Registruotas lankytojas 3

Super. Greitai, tiksliai, aiškiai. Kai procedūra iš esmės nėra labai maloni, geriau ir nesitikėčiau. Rekomenduoju.

2020-02-07, 10:48 | Registruotas lankytojas 1
Neigiamas atsiliepimas parašytas prieš 4 m. 1 mėn., todėl nebeaktualus ir nerodomas.

Sidorov Valerij atsakė

Malonu, kad paminėjote jog skausmo tyrimo metų nejautėte,
prieš tyrimą visada paaiškinu kaip elgtis, tinkamai kvėpuoti, kad tyrimas butu mažiau nemalonus,
po tyrimo visada "išdėstau litaniją"-tai yra paaiškinu kas rasta ir ką toliau daryti,
klausytis apie Jūsų pasiekimus MMA ne mano darbas, ir pats rašote, kad skausmo ir nebuvo, prie ko man Jūsų muštynės?
prie ko čia neurologas ir, ar aš turiu dar tikrinti Jūsų refleksus prieš tyrimą?,
be to, kai protingas žmogus tyrimo metų stengiasi valdyti savo pojūčius, tyrimas Jam praeina lengviau, ir tai ne prasimanymas, o faktas.

2020-01-08, 00:37 | Registruotas lankytojas 7

Daug blogų komentarų...manau dauguma jų, del to, kad aplamai skrandžio tyrimas yra ne iš maloniu tyrimų ...
Teko gydytis pas ši gydytoją ir galiu drąsiai sakyti, kad gydytojas yra geras, tikrai išmanantis savo darba, viską paaiškina, parodo. Manau ne veltui ant sienos kabinete kaba padėkos kaip geriausias specialistas. Tęsiu gydymą pas jį ir tikrai neketinu ieškotis kažkokio kito gydytojo.

2019-11-29, 14:38 | Registruotas lankytojas 14

Nuostabus gydytojas!

2018-12-16, 04:27 | Registruotas lankytojas 3
Neigiamas atsiliepimas parašytas prieš 5 m. 3 mėn., todėl nebeaktualus ir nerodomas.
Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2018-07-12, 12:10 | Registruotas lankytojas 21
Neigiamas atsiliepimas parašytas prieš 5 m. 8 mėn., todėl nebeaktualus ir nerodomas.
Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2018-04-27, 06:01 | Registruotas lankytojas 3
Neigiamas atsiliepimas parašytas prieš 5 m. 11 mėn., todėl nebeaktualus ir nerodomas.
Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

Sidorov Valerij atsakė

Labas vakaras. Ačiū, kad tyrimo atlikimą įvertinote puikiai, bet gydytojas diagnostas neturi vertinti ligonio bendrą būklę, todėl ir aš, pagal pareigas, paaiškinu ligoniui nustatytą tyrimo metų patologiją, bei ligonį esant poreikiui gydymo nukreipiu šeimos gydytojui. Taip yra nustatytas pareigų paskirstimas.

2018-03-29, 06:07 | Registruotas lankytojas 12

Matydamas visą krūvį, vertinu, kaip konkretų, tikslų, punktualų ir patikimą gydytoją į kurį kai prireiks kreipsiuosi ir vėl.

Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2018-02-13, 10:47 | Registruotas lankytojas 1

Labai patiko! O ne atsilyginau tik del to kad negalima :) Daktaras ant visu 100% ! Man vienintelis Karaliniskiu poliklinikoj daktaras kris moka taip klausyti pacienta !

Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2018-01-30, 13:20 | Registruotas lankytojas 1
Neigiamas atsiliepimas parašytas prieš 6 m. 1 mėn., todėl nebeaktualus ir nerodomas.
Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

Sidorov Valerij atsakė

2020-01-12. Labas vakaras. Pirma karta per 34 darbo metus nutariau pasidomėti mano, kaip gydytojo specialisto įvertinimu internete.
Liūdna, kad jaunas žmogus ne tik parodo save kvailiu, bet ir melagiu.
1. atliekant storosios žarnos tyrimą, nėra dalinės narkozės, bei ne gydytojas tyrėjas tai atlieka, o gydytojas anesteziologas.
2. nustačius tyrimo metų darinius žarnoje negalima atlikti kartu ir operaciją (būtinas pasiruošimas operacijai reikalingų tyrimų ir aparatūros prasme).
3. melagio žodžiais Jam atlikus "pusė kūno nejautra " pasakė kad nieko nėra, be patikrinimo, melas, turiu vaizdo įrašus visų tikrintų ligonių. Mano ligoniai tai žino, nes kiekvienam parodau Jų vaizdo įrašus ir paaiškinu apie rasta patologiją, jos riziką,. Tai tyrimai pagrinde ieškant darinius, dėl galimos vėžio patologijos.
4. melagio žodžiais atsisakė darbo savaitei, "nes galvojo, kad reikės gydytis ambulatoriškai". Visi mano ligoniai žino , kad tai vienos dienos operaciją, viskas daroma per endoskopą, apie tai ligoniai informuojami iš anksto, net ne visi pasiima nedarbingumo lapelį vienai dienai.
5. Melagis matė, kad "kišu ir į užpakalį ir į gerkle", Jam siaubas. Nėra ką pasakyti, kvailys.
Labai gerbiu jaunimą, pats turiu 4 vaikus, su aukštu išsilavinimu, dirba pagal išsvajotos (ir medicinos) specialybės, bendrauju su Jų draugais. Protingas jaunimas.
Esu chirurgas, dirbu konkrečiai, atsakau aiškiai, ligonį informuoju tiksliai pagal nustatytą būklę apie jo sekančius veiksmus. Tai mano diagnosto ir operuojančio chirurgo darbas. Visada, atliekant labai nemalonias endoskopinės procedūras, atsiras keli nepatenkinti, kuriems būtinai reikia save sureikšminti, bet galiu sakyti drąsiai, tūkstančiai padėkoja žodžiu ir tai suteikia norą dirbti toliau.

2018-01-17, 19:55 | Registruotas lankytojas 7

Geras specialistas, gerai atkalęs akį. Procedūra visi žino, kad nemaloni, todėl patiko kad viską greit atliko, užtruko iki poros minučių. Tiesa, iki vakaro dar jutau kad instrumentas pabuvojo manyje, bet gal tai normalu, o gal kad greit atlieka darbą.

Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2017-12-01, 07:16 | IP: 78.61.203.205

Kadangi turiu problemų su skrandžiu, skrandžio endoskopiją pas šį gydytoją teko darytis jau tris kartus. Jokių nusiskundimų tikrai neturiu, puikus gydytojas. Ramiai, tvarkingai ir greitai atlieką zondą, o viso tyrimo metu ramina, komentuoja: “jau greitai baigsime”, “jau esame skrandyje” ir tt, kad žmogus taip prastai nesijaustų. Galbūt kai kuriems iš pat pradžių gali pasirodyti šaltas, nes nesišypso plačiai ligoniui įėjus, bet manau, svarbiausia, kaip yra atliekamas darbas, išklausomi nusiskundimai, atliekama procedūra ir diagnozuojama liga, o iš šios pusės - tikras profesionalas!

Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2017-04-06, 12:46 | Registruotas lankytojas 2

Šendien man buvo atlikta kolonoskopija Karoliniškių poliklinikoje. Esu labai dekinga gydytojuj V. Sidorovuj ir visai jo komandai už ju profesionaluma. Tai gydytojas iš dydžiosios raides. Ačiu labai už jūsų darba.

Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2017-03-28, 18:35 | Registruotas lankytojas 3
Neigiamas atsiliepimas parašytas prieš 7 m. 0 mėn., todėl nebeaktualus ir nerodomas.
Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2016-11-25, 17:44 | Registruotas lankytojas 1
Neigiamas atsiliepimas parašytas prieš 7 m. 4 mėn., todėl nebeaktualus ir nerodomas.
Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2016-09-21, 13:18 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2016-08-26, 08:25 | Registruotas lankytojas 1

Puikus gydytojas.Žmogiškas,atidus,nuoširdus,supratingas.Dėmesingai išklausantis.Atliko endoskopijas kelis kartus(visai neskausmingai).Pasalino nepiktybinį augliuką.Susumavus visas jo ypatybes,galiu drąsiai teigti,jog šis žmogus vertas profesionalaus gydytojo vardo.Džiaugiuosi,jog ryžausi nueiti būtent pas jį.Pagarbiai J.G.

Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2016-08-12, 08:26 | IP: 193.219.10.130

Labai malonus gydytojas, išsamiai paaiškino problemą ir sprendimo būdus po atliktų tyrimų.

Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2016-02-17, 08:04 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2016-01-22, 13:20 | IP: *.*.*.*
Neigiami neprisijungusių pacientų komentarai rodomi tik prisijungusiems lankytojams!
Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2015-06-27, 17:30 | IP: 84.240.9.160

labai geras specialistas, rūpestingas, komunikabilus,Labai profesionaliai atliko kolonoskopijos tyrimą.8

Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2015-04-02, 07:11 | IP: 78.158.16.30

Buvau rektoskopijai. Viskas sklandžiai, išsamiai buvo paaiškinta, apžiūra neskausminga. Geras specialistas

Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.

2015-02-23, 11:56 | IP: 78.56.186.122

Labai maloniai prieme,rupestingai padare kolonoskopija,viska isaiskino.Buvo labai mandagus.Daugiau tokiu gyditoju!

Paslėpti komentaro tekstą

Šis komentaras parašytas prieš daugiau kaip 5 metus, todėl jo turinys gali būti nebeaktualus. Pincetas.lt suteikia teisę patvirtintam profilio valdytojui nuspręsti ar paslėpti tokius komentarus. Komentaro teksto paslėpimas reitingų neįtakoja.