Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 2599

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

71.4% Complete
3.6

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

68% Complete
3.4

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

62.1% Complete
3.1

Registratūroje yra dauguma patogumą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

59.5% Complete
3

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

75.4% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

51.7% Complete
2.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

77.8% Complete
3.9

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

76.1% Complete
3.8

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

66% Complete
3.3

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

74.1% Complete
3.7

Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

69.4% Complete
3.5

Bendravimas formalus arba klausimai atsakomi, bet neišsamiai

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

68.9% Complete
3.4

Savo darbą atliko, bet be entuziazmo

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

44.3% Complete
2.2

Pasiūla ar kokybė neatitiko lūkesčių

Kaip vertinate paslaugų kainas?

61.9% Complete
3.1

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

38.3% Complete
1.9

Internetas veikė prastai

Gydytojai, kurie dirba "Nefridos klinika"
Pacientų atsiliepimai
2024-03-06, 13:31 | 2

Šios įstaigos nerekomenduoju.Labai nemandagi,šiurkšti gydytojos slaugytoja.Gaila,kad tokie žmonės dirba med.įstaigoje.Kaip gerai,kad galima rinktis kitą polikliniką,šiandien tą ir padariau.Padarykite tai ir kiti.

2024-03-01, 11:52 | 2

Teko lankytis pas kraujagyslių chirurgą galiu pasakyti ,kad neteko matyti labiau erogantiško gydytojo .Rašo ant popiergalio atsakymą kurį gali perskaityti tik jis pats,o į siuntimą nekreipia dėmesio .Vyrui buvo daryta klubo sąnario operacija tai gydytojas rašo ,kad kelio operacija iš to pasekoje galima matyti apie kompetenciją.Registratūroje turėtų informuoti prieš už registruojant pas specialistą kad duomenys nebus suvesti į esveikatą.Turėjome labai daug streso kol išsireikalavome ,kad suvesti į sistemą.Jeigu būtume informuoti apie tokius dalykus būtume nesilankę pas šitą kraujagyslių chirurga. Tai nėra gerai pačiai gydymo įstaigai.

2023-10-28, 14:21 | 2

Labai gerai, kaip nesergi. O jei sergi turi daugiau žinoti nei pats medikas. Pirmiausia, registratūra košmaras. Nepriskambinsi, kalba nemandagiai(ne visos). Registracijos sistema netobula. Seselė išėjusi į koridorių klausinėja prie kitų paciantų apie mano sveikatos būklę. Gydytoja telefonu komentuoja kraujo tyrimą. Viskas gerai, pagerk kali, magni. Neaišku kodėl. Nepaklausi,nes jau viso gero. . Labai neprofesionalu. Ne vienas atvejis nugirstas, kaip slaugytojos prie procedūrų kabineto savo žmogų kiša į priėmimą. Dėja, tejo atsisveikinti su šia įstaiga.

2023-09-07, 17:03 | 1

Absoliučiai nerekomenduoju šios gydymo įstaigos. 90proc laiko neįmanoma prisiskambinti į registratūrą ar iš vis užsiregistruoti pas daktarą. Eilės poros mėnesių ir reikia suspėti registruotis per 5min, kol nedingo talonėliai. Daugelis administratorių bendrauja grubiai, labai skubotai. Jei atėjai pirmą kartą, net nepaaiškina, kur eiti, nors poliklinika yra išsidėsčiusi per 3 pastatus. Tik vaikų daktarė bendravo draugiškai, atsakinėjo į klausimus. Apie kitų daktarų profesionalumą to nepasakyčiau. Esu tiesiog pasipiktinusi šią įstaiga bei jos sistema. Nerekomenduoju.

2023-08-31, 11:04 | 2

Vienintelis geras dalykas likęs šioje klinikoje yra vaikų gydytoja Nijolė Kazlauskienė. Bet koks skirtumas, kad dirba geras specialistas jei neįmanoma pas jį tiesiog užsiregistruoti. Nekalbu apie kitos srities specialistus. Tiesiog neįmanoma misija gauti vizitą pas okulistą. Bandėme užsiregistruoti 4 mėnesius. Talonų dalinimo dieną neįmanoma prisiskambinti, o jei pavyksta tai atsakymas visada tas pats- VIETŲ NEBETURIME. Jei badai klausti registratorės ką daryti, "nudrebia" ragelį ir tiek žinių. Kas čia per šeimos klinika tada?

2023-06-19, 18:13 | 1

Paprastai, ritasi žemyn. Kol pas Audickiene buvau dar dar.. O dabar gryzus gyventi į klp pabandžiau atgal gryzti pas Audickiene. Vietos nebėra. Iš kitos nulis naudos. Eilės didžiulės. Jeigu sergi. Tai ir lauksi kol liga isivaziuos. Specialistų jokių nebeturi. Nu ritasi žemyn. O kai ragelį net padeda, kur turi pas specialistą registruoti. Tai išvis šaunu.. Nu visiškai neberekomenduoju. Ieškotis naujos klinikos reikia

2023-02-09, 15:15 | 1

Ka galima pasakyti šeimos gydytojai, kuriai buvo sakomi simptomai, kur buvo lankomasi pastoviai, kad reikalinga daryti skydliaukės tyrimus. Esu nejauna moteris ir be simptomu atrodo būtų reikalinga daryti tokį tyrimą. Pasekoje, dėl gydytojos neapsižiūrėjimą man 4-os stadijos skydliaukės vėžys. Apmaudu/maža pasakyti /kad be reikalo patekau į tokią bėdą. Stebisi kolegos medikai, kad aš pirmą kartą ateinu, tokių metų daryti, skydliaukės tyrimo. Iki beprotybės apmaudu.

2023-01-27, 14:35 | 1

Nerekomenduoju sios istaigos. Labai nemalonus bendravimas su pacientais registraturoje. Prisiskambinti labai sunku, nes reg.darbuotojos nekelua rageles. Istaigos personalas neatsako i klausimus. Mano daktares sesele man telefonu pasake "Turime per daug pacientu"

2023-01-23, 17:22 | 1

Gydytojai (rentgeno abi specialistės)vaiko pacientus atsispausdinti siuntimą iš esveikatos.lt, kitą dieną atsineši išspausdintą, atsisako priimti, nes siuntimas išspausdintas ant dviejų lapų, taip joms netinka. Visiškas nesiskaitymas su pacientu. Jeigu yra bendra sistema ir kitos klinikos mato visus siuntimus, kokiu tikslu yra vaikomas pacientas. Tą pačią valandą nuvykus į kitą polikliniką, viskas buvo atlikta iškart be spausdinto siuntimo.
Labai nemandagus bendravimas

2022-09-01, 09:39 | 3

Registracija pas daktarus siaubinga. pas vienus daktarus turi skambint tiesiogiai, pas kitus per registratūra. Iš registratūros tik vienas atsaymas: vietų nėra. Jei daktaras aotstogauja tai per pykčius sujungia su pavaduojančiu. Išsiregistravau iš ten. Perkelsiu ir vaikus iš ten jei registracija pas daktarę padarys per registratūra!

2022-08-25, 12:51 | 2

Prisiskambinti neimanoma, apie vizito isvis nekalbu, NEREKOMENDUOJU!!!

2022-08-23, 09:20 | 6

Esame labai nusivyle, personalas nepaslaugus, bendrauja nemandagiai, reikia ilgai laukti net ir esant uzsiregistravus, o registruojantis per sistema nuolatos stringa

2022-08-23, 09:20 | 6

Esame labai nusivyle, personalas nepaslaugus, bendrauja nemandagiai, reikia ilgai laukti net ir esant uzsiregistravus, o registruojantis per sistema nuolatos stringa

2022-08-23, 09:19 | 6

Esame labai nusivyle, personalas nepaslaugus, bendrauja nemandagiai, reikia ilgai laukti net ir esant uzsiregistravus, o registruojantis per sistema nuolatos stringa

2022-07-29, 09:23 | 1

Nerekomenduoju. Visiškai neina susisiekti su gydytoja, bei registratorės telefonu kalba labai nemandagiai.

2022-02-15, 11:14 | 2

Prisiskambint į registratūrą reikia kantrybės ir laiko,o jei toks stebuklas įvyksta,mandagaus bendravimo ne visada sulauksi.O va prisiskambint į gydytojo kabinetą jau prilygsta stebuklo stebuklui.112 rinktų skambučių per pusvalandį!!!Ypač nemaloni gyd.Batečko seselė.Einu į tą įstaigą tik pačiu kraštutiniausiu atveju,kai jau nėra kitos išeities.Labai nemalonus aptarnavimas.

2022-02-14, 11:52 | 1

Puiki klinika, viskas vietoje. Ypatingai gera nauja reabilitacija, darbuotojai labai paslaugūs, viskas nemokamai!!!

2021-11-25, 19:34 | 6

Gydytojai nuostabūs, bet darbuotojos registratūroje tai košmaras, registruojantis telefonu vizito data, laikas, gydytojas ir jo kabinetas buvo sukalbėtas tokia greitakalbe, kad net nespėjau pasižymėti laiko, o ragelis jau buvo padėtas, atvykus vizitui darbuotoja susiraukusi, šiurkščiai atsakinėjo į užduotus klausimus

2021-11-08, 17:46 | 3

Neįmanoma prisiskambinti į polikliniką. Anksčiau rekomenduodavau kitiems čia lankytis, o dabar liežuvis neapsiverčia geru žodžiu minėti. Pats laikas susirūpinti, kol dar turite pacientų.
Apart to, kad turime tikrai gerą gydytoją, bet to žinojimas mūsų negydo, nes nebegalime prireikus priskambinti nei jai, nei į registratūrą. Tad, ištikus bėdai, neturime į ką kreiptis, tad kokia prasmė likti šioje poliklinikoje?

2021-08-16, 10:01 | 6

Į šios įstaigos registratūrą išvis įmanoma prisiskambinti su sėkminga pikalbio pabaiga???
Kiek kartų skambinau vis nukelinėja ir nukelinėje regustraciją atseit laisvų talonų nėra,skambinkit po savaitės, tadabus talonai kitam mėnesiui. Skambini po savaitės vėl ta pati istorija... Tai kaip ir kada jums skambinti, kad rų talonų būtų???

2021-07-12, 12:14 | 1

Nuoširdžiai nerekomenduoju šios įstaigos jūsų pačių labui. Tausokite savo energiją, kantrybę ir nervus. Neverta net prasidėti. Trūksta ne tik žodžių bet ir veiksmų apibūdinti šia "nuostabiai" polikliniką ir jos "kompetetingus" darbuotojus.

2021-06-17, 19:44 | 1

Buvau maloniai nustebinta darbuotojų skambučiu prieš vizitą rūpinantis, kad nekiltų jokių papildomų problemų

2021-05-17, 12:12 | 1

Prisiskambinti į registratūrą yra labai sudėtinga, bendravimas nemandagus.

2021-04-07, 02:30 | 1

nefrida tai pragaro filialas zemeje. nieko bendro su medicina ten nera. viska ka jie gali tai suzaloti jusu sveikata. kitu miestu gydytojai, uzsenio gydytojai patvirtina kad nefridos "gydytojai" yra nekompetentingi, neismano kaip ka gydyti, diagnoziu ir gydymo tikslumas turbut 0.001%. Neismano nei ka tirti, nei kaip tirti, nei kaip ivertinti zmogaus sveikatos busena. registraturos darbotojai taip pat sako kad nefridoi nera geru specialistu, rekomenduoja ieskoti kitur. Sukciauja, apgaudineja klientus visokiais budais, jeigu papasakosiu ka jie daro su klientais, tai nei vieno kliento nebeliks nefridoi.

2021-04-06, 17:54 | 1

Vos maža dalis registratūros darbuotojų bendrauja mandagiai. Šeimos gydytojai dirba atmestinai.

2021-03-31, 13:19 | 1

Registratūroje dirbančioms moterims reiktų pasimokyti bendravimo su klientais/pacientais jokios pagarbos, amzinai numetamas ragelis. Toks jaumas,kam tu cia isvis skambini,netrugdyk-ilsetis. Labai nepatenkintas

2021-02-22, 21:53 | 2

Registratūroje dirbančioms moterims, reiktų pasimokyti bendravimo su klientais, jokios pagarbos, amzinai nukeliamas ragelis, nuvažiavus tiesiai i poliklinika, aiškina kad neregistruos, nes reikia skambinti kraujo pridavimo pasikeičia kiekviena mėnesį, apie tai niekur nera skelbiama informacija, ko pasekoje, gali rimtai sutrikti tavo sveikata, ir sugaisi savo ir gyditojo laika, kuris tiesiog neturės ka pasakyt, nematydamas kraujo rezultatu. Puse personalo yra tiesiogine to zodzio prasme neadekvatus, visiskai nesiklauso ko yra prašoma, i klausimus atsako nesamiai, pastaruosius metus si klinika yra KATASTROFA, vis norisi pabėgti, bet yra pora gydytojų, kurie sulaiko, bet apibendrinant, tai įstaigos vadovui, reiktų labai rimtai persvarstyti daugiau nei puse personalo, susikurti taisykles, kurios nebutu kaitaliojasi kas menesi, o registratūra ir tas jaunas, naglas, bendrauti nemokančias mergas, kurios stovi prie duru, ir ale matuoja temperatūra, isvis tokioj sferoj neturėtų dirbti.. VISISKAI NEREKOMENDUOJU..

2021-02-15, 12:17 | 1

Atėjus į polikliniką gauni purvo vonią iš registratorių, nes esi kaltinamas, jog susirgai ir joms reikia atsakinėti į tavo klausimus. Nesivargina net paskambinti gydytojai į kabinetą ir paklausti ar gali žmogų priimti. Visus žmones varinėja. Jei esi ruošiamas operacijai ir nėra talonų kraujui priduoti, pasako, kad tai yra tavo problema, o ne jų ir daryk ką nori, su gydytoja telefonu nesujungs, nes pasibaigė konsultacijos laikas. Vienu žodžiu jau susidūrus su jomis reikia iš tokios įstaigos bėgti toliau, nes toliau bus tik blogiau. Vienu žodžiu per "Cerberius" į įstaigą nepateksi. Kyla klausimas jei žmogui yra paskiriama operaciją, kur jis turi kreiptis, nes "registratorės" telefono skambučio neperregistruoja gydytojui, talonų nėra, taip pat ir gydytojai nelinkę vargintis ir skambinti pacientui

2021-02-15, 11:42 | 2

Registratorės kalba nemandagiai, į klausimus neatsako arba išvis neįmanoma prisiskambinti. Jokio žmogiškumo bei pagarbos. Kai kurie gydytojai išviso neatsako į klausimus, kelia balsą. Jokios pagarbos ar pagalbos vyresniems žmonėms, o į jaunesnius asmenis dažnai išvis nekreipia dėmesio. Nerekomenduočiau gydytis šioje įstaigoje.

2021-01-28, 00:43 | 2

Kur dingo komentaras, kur panele rase ka nefridos "gydytojai" padare su jos motina, kaip ji kentejo, ir kaip nefridos "gydytojai" tesiog pasakojo kaip ir visiems pasakus, neieskokit sau ligu, neprigalvokit. Prase paguldyt i ligonine, negulde. O kai dukra nuveze motina i vln, ten jai rado 4 stadijos navikus. O kai mire jie pradejo jos med knygele klastot. Tai idomu del ko paslepet komentara? Ar kompensacija sumokejot panelei? Arba ibauginti bandet kaip visada? Kas bando grazinti pinigus atgal, jie bando ibauginti. visokiais budais, cia vienas rase jau kad 90x metodais dirba. Bet taip pat komentaras kazkur dingo.

2020-11-09, 17:50 | 1

Noriu pasidalinti savo patirtimi. Nerekomenduoju daktarės Godos Valantiejienės psichiatrės. Nekonkreti, po dviejų vizitu pas šią gyditoja turėjome dar skambinėti dėl atsakymo kurį turėjo parašyti nuotoliniu budu šeimos daktarei, bet ji to neatliko ir net neina su ja susisiekti. Vis registratūra teigia kad jos nera ir esmė tame jog registratūra nežino kodėl jos nėra. NEREKOMENDUOJU!

2020-08-26, 14:43 | 2

Nuo šios įstaigos laikykitės kuo atokiau! Tokias įstaigas reikėtų uždaryti!
Prireikus siuntimo planinei operacijai, dar prieš mėnesį skambinau užsiregistruoti pas šeimos daktarą. Iš 36 karto priskambinus į registratūrą man buvo pasakyta kad taip anksti manęs neregistruos, išklausė kokiu klausimu kreipiuosi pas daktarą ir pasakė paskambinti po savaitės. Po savaitės prisiskambinau iš 18 karto. Pasakė kad pas daktarą dėl siuntimo manęs niekas neregistruos ir liepė skambinti tiesiai šeimos gydytojai likus savaitei iki operacijos. Likus pusantros savaite, skambinu gydytojai. Ši pasako kad turėjau užsiregistruoti ir kad vietų pasidaryti tyrimams iki operacijos nėra.???? Siuntimą rašyti atsisako iki kol nebus tyrimų. Galiausiai užrašo tyrimams likus vienai dienai iki gulimosi į ligoninę. Paklausus ar spės pareiti atsakymai, atsako kad nežino.
Vat tokia šauni ta Nefridos klinika. Apiekit ją kuo didesniu atstumu. Palinkėsiu užsidaryti. Ačiū už puokštę streso prieš pat operaciją. Persirašiau kitur ir niekada negrįšiu????

2020-08-18, 12:31 | 2

Ši įstaiga yra kažkas baisaus, nuo registratūros iki gyd. kabinetų. , apie med seserys, čia jau dar kita kalba, jos tai kaip direktorės, žmonės nieko verti. Bendravimas kaip sovietmetį, niekas niekam ne įdomu, nepatinka, meta ragelį, nepatinka, nesikalba, susidaro toks įspūdis, kad jiems, į jų tariamus ,,klientus'' nusispjaut, ,,ir taip jų daug yra, vienu daugiau, vienu mažiau, nieko baisaus,,. Ne daug trūksta, kad pasiųstų ant trijų raidžių, labai nusivyliau šia įstaiga.

2020-08-03, 16:31 | 2

Tragedija...kaip reikia praeiti medicinine dukrai jei prisiskambint neimanoma butent ta diena kai dalinami talonai???mama po sirdies operacijos daresi kraujo tyrimus norejo suzinot rezultatus tai seimos gyd pasake palaukit gal rasiu talona perskambinkit ....nei rezultato nei talono skambink nors su patelne....uz ka mes mokam ta sveikatos draudima?????kas cia taip saugomos nuo koronos...karantinui pasibaigus mama kreipesi i kardiologa nemokamai 3menesei eile o mokamai kad ir ryt ....kas cia uz pinigus nei korona nebaisi....ar cia kaip skydas????

2020-08-03, 16:31 | 2

Tragedija...kaip reikia praeiti medicinine dukrai jei prisiskambint neimanoma butent ta diena kai dalinami talonai???mama po sirdies operacijos daresi kraujo tyrimus norejo suzinot rezultatus tai seimos gyd pasake palaukit gal rasiu talona perskambinkit ....nei rezultato nei talono skambink nors su patelne....uz ka mes mokam ta sveikatos draudima?????kas cia taip saugomos nuo koronos...karantinui pasibaigus mama kreipesi i kardiologa nemokamai 3menesei eile o mokamai kad ir ryt ....kas cia uz pinigus nei korona nebaisi....ar cia kaip skydas????

2020-08-03, 09:28 | 1

Aš save laikau kantriu ir pakančiu žmogumi. Nesivarginu švaistyti laiko rašinėdama komentarus apie viską ir visur. Bet viskas turi ribas. Per 3 valandas (nuo 8 iki 11valandos) skambinau 34 kartus ir nei karto Nefridos prezidentūra (registratūra) nesiteikė atsiliepti. Suprantu, kad jos dirba, na bet ir pacientai turi dirbti, o ne nuolatos skambinėti ir tikėtis stebuklo, kad atsilieps. Norėdama sumokėti mokesčius, apmokėti jų išrašytas sąskaitas, aš privalau dirbti, o ne imituoti darbą. Manau jau laikas pradėti šiai įstaigai galvoti apie pokyčius, nes pacientai išsilakstys po kitas klinikas. Aš jau sau pažadėjau su šeima (3 asmenys) 'bėgti' ir kuo toliau nuo jų.

2020-07-06, 20:56 | 5

Priskambinti į registratūrą beveik neįmanoma. Darbuotojos nukėlusios ragelį, nejaučia reikalo skubėti. Daug tyrimų yra mokami, net ir prisirašius prie šios įstaigos.

2020-07-02, 09:49 | 3

Klaipedos Nefrida atsisake 12 metu vaikui israsyti astmos dusuliui raminti vaistus. Kartu su jais buvo prasoma claritino.
Pediatre klike prie nefridos jog vaikui korona. O jei ne corona tai ji tikrai jam bus.
Atsisake priimti i konsultacija. Atsisake gydyme. Reikejo reikalauti vaistu astmai raminti bei nuo alergijos.
Registratura pasake iseiti is pastato. Mes gi infekuoti korona.
Vaikui 12 metu. Astmatikas su sezonine alergija.
Del antro vaiko pediatre gazdina nuolat vaiku teisemis del atsisakymo skiepyti bei vaikas nesilanko pas juos ne sveikas nuolat.
Nekencia ji turbut darbo su vaikais.

Gydyme buvo atsisakyta. ir visas kiemas zmoniu girdejojo jog mes infekuoti.
Facebook grupe mano neigiama atsiliepima istrine.
Registratura nekulturinga.

Kovid19 parode klinikos tikrus veidus.

2020-02-11, 17:58 | 2

Gydytoja dirba gerai, bet talono reikia laukti mėnesį . O jei dar talono pas specialistą reikia, tai jau gaunasi net 2 mėnesiai. Per tą laiką, manau žmonės savarankiškai rusiškais vaistais išsigydo arba eina į mokamas klinikas. Be talono paklūti siuntimui gauti nėra šansų. .. Nerekomenduočiau šios klinikos vien dėl eilių :(

2019-05-09, 13:59 | 1

Užsirašiau, per internetą, į medicinos komisija vairuotojams iš anksto. Man perskambino ir patvirtino laiką 11.00 val., Nes reikėjo trijų gydytojų (okulistas, neuropatologo ir ausų ligų). Jie man pasakė telefonu, kad tokių laikų visi gydytojai bus. Atvykti reikėjo 11:00. Atėjau, sumokėjau 17,50 eurų. Padavė kortelę ir pasakė palaukti prie kabineto. Prie kabineto jau sėdėjo 4 žmonės. Visus iš eilės gydytojas priėmė. Kol laukiau, atėjo dar 3 žmonės, jos taip pat gydytoja priėmė. Manės kaip ir nematė. Pagaliau, po pusantros valandos, gydytojas mane priėmė. Patikrino spaudimą ir pasakė, kad turėčiau dabar eiti į kitą pastatą, kuriame ir randasi tie 3 daktarai, kurie man buvo reikalingi. Čia pasirodo, šeimos daktaras, kuris išduoda tik siuntimus pas kitų daktarų. Kitame pastate taip pat yra savo registratūra, kur man buvo pasakyta, kad neuropatologas atostogauja, okulistas dirba tik nuo 14:00. Tik ausų ligų gydytojas galėjo priimti iškarto. Na dar tokio nemačiau, kak vairuotoju komisiją reikėtų eiti per kelias dienas. Galų gale grįžau į pagrindinį pastatą, kur pareikalavau grąžinti pinigus. Pinigai buvo grąžinti, jokio paaiškinimo, atsiprašymo, dėl mano sugaišto laiko. Dėl tokio požiūrio į klientus - didžiulis minusas šiai klinikai. Na, vertinant pagal atsiliepimus, Nefridoje tai yra normalu.

2019-03-28, 11:00 | 1

Norėjom su šeima užsiregistruot šioj klinikoj, registratūroje sutiko labai grubiai, nemandagiai ir pasiūlė kreiptis į kitą įstaigą, nes pas juos gydytojai turi daug pacientų. Padėkojau ir užfariau šios įstaigos duris visiems laikams. Pirmas įspūdis toks prastas, dar neteko su tokiom nemandagiom registratūros darbuotojom niekur susidurt

2018-08-28, 17:18 | 1

Labai nusivyliau Nefridos klinikos darbu.Reikejo praeiti medicinine komisija.Registraturoje nusiunte pas seimos gyditoja,sake laukti prie kabineto.Sesele is kabineto pasake kad palaukciau.Pralaukus 3 valandas paklausiau ar busim priimti,atsake kad nezinau.Komisijos taip ir nepraejau nes neuzteko laiko gaut siuntima is gyditojos komisijai ir turejau iseiti i darba.Kita diena kitoje Klaipedos medicinos istaigoje mane aptarnavo per kelias minutes.Nusprendziau su visa savo Seima pereiti is Nefridos klinikos i kita Poliklinika.Niekam nerekomenduociau Nefridos klinikos.

2018-06-08, 01:10 | 14

Baisi ambulatorija, gydytojai, visai nekompetitingi, lietuvoje yra tendencija, sodinti visus is ejles ant psichiatrines psichotropines tabletes, nes taip lengviau, kam kazka galvoti, ieskoti liga, sufabrikavai psichine diagnoze ir pumpuok su psichiatrine narkota kiek iskentes, sitoje istaigoje nelabai ka sugeba ieskoti, kas per sutrikimas zmonems ir del ko, gydytojai nezino savo darbo, neismano apie ligas etiologija, bando pasodinti visus ant psichiatrines tabletes, kurie sukelia visas sizofrenijos ir depresijos simptomus, sukelia endokrinines sutrikimus, haliucinacijas, kliedesiai, nemiga ir taip toliau, o dar ir neurologines ir endokrinines sutrikimus, tokius kaip akatizija, parkinsonizmas, distonija, veliavoji diskenezija, o dar osteoporoze, cukrinis diabetas, galaktoreja, navikus, nevaisinguma, neuroleptini nutukima abdominalini, nutukima, gadina krauja, imuniteta, gali sukelti piktybini neurolpetini sindroma, infarkta , insulta. Visa sita sukelia tokie "vaistai" neurolpetikai antipsichotikai kaip haloperidolas, litis, valproatas, olanzapinas, risperidonas, clozapinas, paliperidonas, caripiprazine, quetiapinas, aripiprazolis, fluanksol, truksalis, tiapridas, ziprasidone, sulpiridas, amisulpiridas, metoclopradmias cerukalis, domperidonas motillium ir taip toliau. Is antidepresasntu tokius sutrikimus gali sukelti, amitriptilinas, fluoksetinas, paroksetinas, sertralinas, mirtazapinas, venlafaxinas, duloxetinas, fluvaxaminas, citalopram, escitalopram ir kiti, is trankvilizatoriu kurie sukelia stipri psichine ir fizine priklausomybe, abstinencija, lomkes, atsisakimo sindroma, tokie preparatai kaip diazepamas, bromazaepamas leksotanilas, lorazepamas lorafen, alprazolamas xanax, clonazepamas, zolpidemas, zopiclonas, pregabalinas lyrica, carbamazepinas, gabapentinas, lamatriginas,ir taip toliau..ne papulkit ant psichiatrine kabliuka. klauskit gydytoju del ko jie bando pastumti jums pas psichiatrus. Dazniausiai stumia pas psichiatrus alegydytojai, kurie neismano savo darba, nekompetitingi, zemos kvalifikacijos, jiems taip lengviau atsikratyti paciento. Viesinkit tokiu "gydytoju" pavardes internete, kad visi zinotu kad pas tokius specialistus, geriau nepapulti. Tokio naglumo dar nemaciau, kad psichiaskai sveikus, arba trumpai turinciam umine sutrikima, sodina visam gyvenimui , faktiskai zudant zmogu, o ne gydant. jie taip save gelbia , o ne pacienta.

2017-11-20, 10:10 | IP: *.*.*.*

Registratūra tragiška. Registracija internetu įdigta matomai dar akmens amžiuje. Vadovybė net nesureagavo į pareikštas pastabas. Jokios reakcijos.

2017-08-18, 10:25 | IP: 37.188.240.237

Geriausia klinika Klaipedoje.

2017-08-14, 22:39 | 4

Esu šios klinikos pacientė jau 6 metai, bet planuoju pereiti į kitą, nes labai "nusivažiavo" Nefrida - personalas grubus, tenka laukti ilgiausiai, net užsirašius vizitui, dirbančiam žmogui reikalui esant tyrimus pasidaryti tenka išsiprašinėti po kelis kartus, nes eilės nežmoniškos ir visiems nusispjauti, kad taloną turi; o jau registratūroje dirbančių kultūra... (ten tik viena, jaunesnė, kurią mačiau, dėja, 1 kartą, buvo labai maloni) tragedija.

2017-06-22, 22:18 | 2

Ačiū ir didelės sėkmės

2017-01-09, 09:36 | IP: *.*.*.*

Gydytoja (vaikų ligų) tikrai stipri , bet esame šoke nuo elių. teko prasedėti su sergancių vaiku virš 3 val prie kabineto, ir tai yra norma, nes gydytoja labai apkrauta pacientais.
Administraciją domina tik pinigai, apie paslaugų kokybę negalvoja - priregistruoja visus norinčius, bet nesusimasto ar gydytojai susitvarkys su tokiu krūviu.

2016-11-09, 21:03 | IP: *.*.*.*

Visada lankydavausi ir nesiskusdavau, taciau po siandieninio vizito su mazu vaiku pas okulista, prie kurio priejome tik po 45 min nuo talono laiko, nepaisant to dar turejome laukti 30 min, galu gale isejome tik po 1.5 val ar net daugiai su mazu vaiku, kuriam ir taip sunku isbuti. Visiskai neatsizvelgiama i talonu laika, priima zmones ne iseiles, priima atejusius ne laiku. Esu visiskai nusivylusi, gerbiu vienintele vaiko gydytoja, kuri priima nuosirdziai, pataria ir padeda nuosirdziai.

2016-09-20, 15:48 | IP: 90.140.151.36

Puiki įstaiga. Nelabai suprantami nusiskundimai komentaruose. Man tai idealiai tinka.