Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 1930

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

65.5% Complete
3.3

Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

50.4% Complete
2.5

Išorėje yra dauguma atsipalaidavimą ir komfortą užtikrinančių priemonių

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

80.9% Complete
4

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

67.4% Complete
3.4

Darbą atlieka, bet formliai

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

76.5% Complete
3.8

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

72.2% Complete
3.6

Laukiau iki 15 min

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

86.2% Complete
4.3

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

82.9% Complete
4.1

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

69.6% Complete
3.5

Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

76.5% Complete
3.8

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

82.1% Complete
4.1

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

82.1% Complete
4.1

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

50.4% Complete
2.5

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

59.9% Complete
3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

61.4% Complete
3.1

Internetas veikė, bet sudėtinga prisijungti

Pacientų atsiliepimai
2023-12-26, 11:06 | 5

Personalas malonus, profesionalus ir atidus

2023-07-21, 18:30 | 818

Didelis AČIŪ šeimos gydytojai Dainai Vidmantei už rūpestį ir profesionalumą. PAGARBA

2023-02-23, 18:14 | 3

GYD.Daina Vidmantė,Gydytoja iš didžiosios raidės.Kiekvienu pacientu rūpinasi kaip savo artimu.Profesionali,sąžininga,rūpestinga ir labai maloni gydytoja, kuria mes pasitikim ir
labai džiaugiamės kad esame šios Gydytojos pacientai.Ne kartą yra padėjus,išgydžiusi,konsultavusi ir yra pasiekiama bet kuriuo metu.Manau,kad tai ir yra Gydytoja iš pašaukimo!

2023-01-09, 15:35 | 11

Ilgus metus gydžiausi pas šeimos gyd. Eleną Kėvišienę. Šiai išėjus į pensiją, manęs neinformavus ir neatsiklausus, buvau prirašyta prie kitos, man visai nežinomos, šeimos gydytojos Gretos Aladaitienės. Tą sužinojau atsitiktinai pamačiusi esveikata sistemoje. Gydytoja dirba tik kelias dienas per savaitę ir tik po kelias valandas. Eilės - savaitę, pusantros. Ligotam žmogui tas visiškai nepriimtina.
Su registratūros darbuotojomis susikalbėti neina. Į klausimus neatsako, nieko nesugeba paaiškinti, tyli. Susirgus paskambinau užsirašyti pas šeimos gydytoją, pasakė, kad šiandien ji nedirba. Viskas, pokalbio pabaiga. Paskambinus kitą dieną, nes turėjau užsiregistravus konsultaciją telefonu, o gydytojos skambučio laiku nesulaukiau, buvo atsakyta, kad registracijos laikas prasmės neturi, gydytoja paskambins, kada galės, nes turi daug darbo ir ekstrinių atvejų, t. y. nedarbingumo išrašymų. Konsultacijos kantriai laukiau savaitę, sergu, reikalingi antibiotikai. Kokiu būdu tapti tuo ekstriniu atveju, kad pas gydytoją patekti neina?
Registratorė nemandagiai paklausė, ar man reikia išrašyti nedarbingumą (kaip supratau, popieriukas, o ne liga yra svarbiau ir ekstra), atsakiau, kad ne, aš turiu nedarbingumą visam gyvenimui, man vaistų reikia. Dar kartą paklausė, ar man reikia nedarbingumo? Ji suprato, ką aš pasakiau, ar ne? Nežinau, čia juoktis ar verkti... Tvarkos nėra, registratorės tik dėl "vaizdo", pacientai, mano nuomone, nerūpi.

2020-10-26, 14:46 | 1

Nuoširdžiausi dėkoju Dievui ir savo srities aukštos kvalifikacijos specialistei
m.d. Gyd. BRIGITAI BūDIENEI.
Nuoširdžiai dėkoju už anūkės greita diagnozės nustatymą ir operaciją.
Mielosios ,,MAMYTĖS,, jei nesusitvarkote su savo nuosavu vaiku, tai nereiškia, kad gydytojai yra AUKLĖS.
GYDYTOJAI atlieka savo darbo pareiga, o JŪSŲ VAIKUČIO NURAMINIMĄ, auklėjimą
SĖKMĖS MIELOJI GYDYTOJA,O Į SKUNDUS NEKREIPKITE DĖMESIO. Tos ,,Mamytės VARGŠĖS ,, NUSKRIAUSTOS ARTIMŲJŲ MEILĖS.

2019-02-13, 14:32 | 2

Užsiregistravau internetu pas Odontologę 2019-02-07 dieną. Vizitas buvo suplanuotas 2019-02-13 d. 17 h. Registracijos patvirtinimo negavau, todėl 13d. 16 h. paskambinau į Lašo kliniką.
Man buvo pasakyta,kad aš pati atšaukiau apsilankymą. Kadangi aš pati apsilankymo neatšaukiau, prašiau išsiaiškinti kaip tai įvyko ir suorganizuoti man apsilankymą pas odontologą šiai dienai.
Gavau nemalonų atsakymą, kad tai yra ne kalbančios telefonu merginos darbas ir kad aš pati turiu skambintis odontologei ir derintis kitą apsilankymą. Labai buvo nemalonus situacijos sprendimo būdas, mergina neatsiprašė už nesklandumus ir nesirūpino paciento gerove. To pasekoje nusprendžiau Lašo klinikoje nesilankyti.

2019-02-13, 09:43 | 3

Administracijai truksta mandagumo ir nuosirdumo, gal atlyginimo aukstesnio..? Daktarai atrodo kompetentingi, taciau nelabai gilinasi i tavo problemas/ ligas.. jei paprasai siuntimo pats tai paraso, bet kazkur siusti tirti netryksta entuziasmu.