Reitingas

Pacientai, kurie rekomenduoja , %

Licencija

Nr. 3745

Detalus įvertinimas

Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas

90.7% Complete
4.5

Susisiekimas idealus, viskas gerai apgalvota

Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)

86% Complete
4.3

Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui

Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)

88.4% Complete
4.4

Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai

Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)

85.9% Complete
4.3

Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja

Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?

94% Complete
4.7

Įstaiga suplanuota apgalvotai arba labai aiškūs ženklai, dėl to lengva rasti gydytojo ar procedūrų kabinetą

Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?

78.1% Complete
3.9

Priėmė iškarto sutartu laiku

Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui

90.4% Complete
4.5

Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius

Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)

90.1% Complete
4.5

Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni

Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?

87.8% Complete
4.4

Visos reikiamos procedūros ar tyrimai buvo vietoje

Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)

84.3% Complete
4.2

Diagnozuoja tiksliai ir paskiria efektyvų gydymą

Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)

87.2% Complete
4.4

Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus

Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)

90.6% Complete
4.5

Buvo rūpestingos ir paslaugios

Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)

74.3% Complete
3.7

Siūloma, bet tik dalis reikiamų papildomų paslaugų

Kaip vertinate paslaugų kainas?

65.5% Complete
3.3

Kaina atitiko paslaugos kokybę

Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?


Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!

Wifi internetas

87% Complete
4.4

Internetas veikė be priekaištų

Pacientų atsiliepimai
2023-08-09, 15:02 | 1

Neatitiko kainyne nurodytų kainų.
Prašiau paaiškinti, iškviesta gydytoja pasiteisino tik apstrakčiom frazėm. Tuomet tiesiog išėjo.
Kitsip tariant, supratus kad gydymo netęsiu nusprendė bent jau apiplėšti.
Bent administratorės buvo užjaučiančios dėl situacijos.
Kreipiausi pas ortodpntę, atmosfera prasta. Akių vartymas.
Nerekomenduoju.

Kitose klinikose, su puikia reputacija jokių panašių problemų nėra gyvenime kilę. Visur buvau pakonsultuotas, neapiplėštas plius nukreiptas į kitas klinikas.

5/10

2023-03-06, 14:18 | 2

Nesilaiko internete skelbiamo kainyno. Atvedus vaikams tvarkyti dantis, reikėjo sumokėti ne tik už tvarkymą, bet ir konsultaciją. Anksčiau tokio mokesčio nebuvo. Paklausus nuo kada imamas konsultacijos mokestis, kadangi anksčiau tokio mokesčio nebuvo (vaikai vedami ne pirmą kartą) - iš administracijos jokio atsako.

2022-07-08, 14:06 | 2

Dėkoju gydytojai ortodontei Rūtai už kantrybę ir mano tobulą šypseną. Gydymas užtruko ilgai, bet nesigailiu, kad pasiryžau. Ačiū labai.

2022-07-08, 14:06 | 2

Dėkoju gydytojai ortodontei Rūtai už kantrybę ir mano tobulą šypseną. Gydymas užtruko ilgai, bet nesigailiu, kad pasiryžau. Ačiū labai.

2022-02-02, 19:46 | 3

Gydeme vaika (beveik 4metu) su sedacija. Anesteziologas superinis - labai moka "prieiti prie vaiko". Musiski lengvai ikalbino isgert vaistuku, o kazkiek apsvaigus mokejo papasakot, kaip stato kateteri, koks ten namelis ir pan. Gydytoja ir labai sauni, viska maloniai ir suprantamai paaiskina. Taigi profesionalumas super! Kaina (kiek domejaus) gavosi irgi gera. O bet taciau.. viena zvaigzdute nubraukiu del administratoriu paskirianciu vizito laiko. Mes buvom registruoti 9:00 pasak registratores gruodzio gale, paskambinus savaite iki proceduros pasitikslinti paaiskino, kad mes uzrasyti 9:30, bet atvykti reikia 9:00, kad speti isgert vaistukus, nes 9:30 jau statys kateteri. O mums atvykusiems 9:00 anesteziologas atsilaisvino tik 10:25. Kaip veliau paaiskino gydytoja mus uzregistravo klaidingai. Pries tai buves vaikas buvo 8:30, o anesteziologo demesio reikia beveik pora valandu. Taigi liepti mums atvykti 9ta buvo visiskas nesusipratimas. Butu gerai, kad administratores geriau suvoktu vidutine proceduru trukme, fakta (kurio mes nezinojom), kad anesteziologas yra tik vienas ir dviem vaikais rupintis vienu metu negali, ir tinkamai deliotu pacientu laikus. Ir antra, jei jau suklydo atvykus paaiskintu, ko tiketis, kad numatomas pvz beveik 1.5val velavimas. Bet overall experience daugiau geras, nei blogas. Ir specialistai (isskyrus sedincius prie telefono) puikus! Butinai sugrisime i sia klinika ir tikiuos ateity ir apie administratores turesim ka gero pasakyt. ;)

2020-07-01, 12:29 | 1

Nerado problemos, sumokėjau šimtus eurų ir deja, teko keliauti į kitą kliniką, kur problema iškarto buvo diagnozuota ir pašalinta su minimaliom išlaidom.

ŠV. KRISTOFORO ODONTOLOGIJOS KLINIKA, (UAB, Šv. Kristoforo odontologijos klinika) atsakė

Laba diena,
Apgailėstaujame, kad nepavyko patenkinti Jūsų lūkesčių.

2019-08-17, 09:09 | 2

Kiek teko kreiptis, visuomet suteikiama reikiama profesionali bei išsami informacija, patarimai bei gydymas. Džiaugiuosi, kad prieš kelis metus pasirinkau būtent šią odontologijos kliniką.
Rekomenduoju ir linkiu sėkmės visai komandai :).

2018-08-24, 09:07 | 8

Esu labai patenkinta aptarnavimu ir paslaugomis. Grįžau iš užsienio atostogoms ir tuo pačiu per savaitę sutvarkė dantis, kelis plombavo ir priekiniams dantims darė estetinį plombavimą. Ir visus vizitus buvo galima suderinti į vieną savaitę, nes tik tiek laiko teturėjau. Ačiū jums!

2017-08-25, 23:24 | IP: 83.189.193.241

Tikrai profesionalūs,nuoširdūs ir gydytojai ir slaugytojai.Moka padrąsinti ir nuraminti,nes labai bijau dantu gydymo.

2017-04-01, 17:37 | IP: *.*.*.*

Lankausi dvejus metus labai dažnai.
Gydytojai puikūs, bet...... Šaukštas deguto medaus statinėje......

Administratorė labai arogantiška, labai nepaslaugi, net nemandagi, nes iš pateiktų atsakymų į kilusius klausimus pasijauti, kad trukdai miegoti karalienei ir geriau neklausk ir neprašyk. Ypač pastebėjau, kad žmogui trūksta tiesiog geranoriškumo.
Pati mačiau, kaip suplėšė klientės registracijos anketą, kai ši suabejojo dėl teisingo sąskaitos išrašymo. Klientė pasakė, kad gal ji nebenori čia gydytis, o administratorė paėmė ir suplėšė anketą. Aš šoko būsenoje! Čia ta administratorė, kuri labai garsiai rėkia.

ŠV. KRISTOFORO ODONTOLOGIJOS KLINIKA, (UAB, Šv. Kristoforo odontologijos klinika) atsakė

Laba diena,
Labai nemaloni situacija. Šią problemą tirsime ir turėsime papildomus mokymus registratorėms.
Atsiprašome.

2017-03-06, 20:20 | 4

Profesionalus gydytojas

2015-05-01, 11:55 | IP: *.*.*.*

Na gal kas ir giria šią gyd.įstaigą, bet mūsų šeimai ir giminaičiams nepasisekė. Gal pas tokią nekvalifikuotą gydytoją patekom, bet gydėsi 3 žmonės, ir visiems buvo blogi rezultatai: vienam tol gręžė gręžė dantį, kol nesuskilo, kitam niekaip nesugebėjo perbazuoti išimamo protezo, trečiam nepastebėjo infekcijos ir paliko ilgam savaitgaliui su skausmais ir aukšta temperatūra. Visiems teko kreiptis į kitas klinikas. Daugiau nerizikuočiau

ŠV. KRISTOFORO ODONTOLOGIJOS KLINIKA, (UAB, Šv. Kristoforo odontologijos klinika) atsakė

Laba diena,
Ačiū už atsiliepimą. Ar galite nurodyti pas kuriuos gydytojus lankėtės?
Tokiu atveju ištirtume situaciją bei ištaisytume klaidas nemokamai.

2014-01-13, 08:09 | IP: 88.119.17.110

Moderni klinika, keliantys pasitikėjimą gydytojai, jauki aplinka - žinau už ką moku.