Nr. 2476
Susisiekimas visuomeniniu ar asmeniniu transportu, automobilio parkavimas
Susisiekimas su įstaiga patogus, bet stotelė/parkingas yra atokiau nuo įėjimo
Išorinės aplinkos pritaikymas Jūsų atsipalaidavimui ir komfortui (privatus įėjimas, suoliukai lauke, patogūs laiptai)
Išorės aplinka pilnai pritaikyta atsipalaidavimui ir komfortui
Registratūros ar priimamajo zonos patogumas (eilės valdymas, vietos prisėsti, galimybė atsigerti, WC ir pan.)
Registratūra paciento ir personalo patogumui yra pritaikyta idealiai
Registratūros ar priimamajo darbuotojų darbo kokybė (nuoširdus bendravimas, greitas aptarnavimas, supratingumas)
Darbuotojai maloniai bendrauja ir greitai aptarnauja
Ar lengvai radote gydytojo/procedūrų kabinetą?
Labai sunku rasti, kur reikia nueiti, nes nėra ženklų arba jie yra klaidinantys.
Kiek ilgai tenka laukti prie gydytojo kabineto durų?
Priėmė iškarto sutartu laiku
Kabinetų ar palatų pritaikymas Jūsų komfortui ir personalo darbo patogumui
Patalpos tvarkingos, švarios ir pilnai patenkina paciento komforto poreikius
Medicininė įranga (naujumas, modernumas bei kiekis)
Medicininės įrangos netrūksta ir visa įranga nauja ir moderni
Ar visas procedūras ir tyrimus galėjote gauti vietoje?
Retais atvėjais siunčia į kitą įstaiga
Gydytojų profesionalumas (problemos diagnozavimas, gydymo efektyvumas)
Diagnozavo tik dalį arba gydymas padėjo tik iš dalies
Gydytojų bendravimo įgudžiai (nuoširdumas, atsakymas į klausimus)
Bendrauja nuoširdžiai ir atsako į visus klausimus
Seselių, slaugių ar slaugytojų darbo kokybė (bendravimas, rūpestingumas)
Savo darbą atliko, bet be entuziazmo
Papildomos paslaugos (maitinimas, taksi iškvietimas, TV, vaikų priežiūra)
Galėjau gauti visas reikiamas papildomas paslaugas
Kaip vertinate paslaugų kainas?
Kaina neatitiko paslaugos kokybės
Ar papildomai atsilyginate įstaigos gydytojams asmeniškai?
Rezultatai rodomi tik prisijungusiems!
Wifi internetas
Pacientų atsiliepimų nėra :(
Jeigu turėjote vizitą, prašome pasidalinti savo asmenine patirtimi: